Zajmujesz się wykonywaniem zabiegów z zakresu medycyny estetycznej?
Szukasz sposobu na pozyskanie większej ilości klientów, ale zwyczajnie nie masz na to wszystko czasu, pomysłu albo nie wiesz, od czego zacząć?
Weź udział w szkoleniu marketingowym, które pokaże Ci jak zacząć działać i wdrażać proste, praktyczne rozwiązania, aby pozyskiwać więcej klientów do Twojego gabinetu!
Jeśli zastanawiasz się:
…zapisz się na szkolenie i naucz się, jak wprowadzać drobne zmiany, które przyspieszą rozwój Twojego biznesu.
Dla kogo?
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
Korzyści ze szkolenia
Podczas szkolenia nauczysz się, krok po kroku:
Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest w 100% oparte o potrzeby osób zajmujących się zabiegami z zakresu medycyny estetycznej, bazuje na autentycznych przypadkach z branży estetycznej i stawia na wymianę doświadczeń w grupie. Poznasz proste techniki i narzędzia, które możesz wdrożyć samodzielnie. Ze szkolenia wyjdziesz z gotową strategią na pozyskanie klientów do Twojego gabinetu. Niewielkie, ale przemyślane zmiany w sposobie prezentacji Twoich usługi mogą szybko podwoić przychody Twojego biznesu!
Zakres szkolenia obejmuje:
• Określenie strategii rozwoju biznesu estetycznego
• Zdefiniowanie grupy docelowej gabinetu
• Wytyczne do budowania marki gabinetu
• Podstawowe zasady funkcjonowania gabinetu estetycznego na Facebooku i Instagramie
• Zasady tworzenia i dystrybucji treści w mediach społecznościowych
• Budowa harmonogramu marketingu treści
• Zdefiniowanie optymalnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej
• Budowa atrakcyjnej oferty na zabiegi
• Określenie pozycjonowania cenowego usług gabinetu
Program szkolenia
Dlaczego niektóre gabinety estetyczne świetnie sobie radzą, a inne nie?
• 3 strategie rozwoju biznesu estetycznego: która jest dla Ciebie?
• Zaplanuj podróż klienta (prosto do Twojego gabinetu)
• Trendy, czyli z jakim klientem mamy dzisiaj do czynienia
• Jak budować markę gabinetu estetycznego w erze nowoczesnego marketingu
Grupa docelowa, czyli kto jest Twoim klientem?
• Zdefiniuj persony, czyli przyciągaj właściwego klienta
• Jakich klientów obecnie przyciągasz, a jakich chciałabyś? Na jakich szczególnie Ci zależy?
Budujemy markę Twojego gabinetu
• Gdzie zaczyna się marka? Dużo wcześniej zanim klienci trafią do Twojego gabinetu!
• Zbuduj markę, czyli pokaż, kto tu jest ekspertem
• Wyróżnij się lub zgiń – w poszukiwaniu autentycznych elementów wyróżniających Twój biznes
Marketing treści
• O czym pisać i co pokazywać, czyli twórz wartościowe treści i podziel się nimi
• Dobre treści, czyli jakie?
• Pomysły na treści – poszukaj wartości dla Twojego klienta.
• Gdzie publikować treści, w jakiej formie i jak je dzielić na lekkostrawne kąski, czyli porozmawiajmy o inteligentnym zarządzaniu kontentem
Budujemy zasięg, czyli jak dotrzeć do nowych klientów?
• Jak zdobywać nowych klientów na Instagramie i Facebooku?
• Proste sposoby na tworzenie, planowanie i publikowanie treści na Facebooku i Instagramie
• Dlaczego hasztagi są ważne i jak ich używać, aby przyciągać więcej obserwujących do Twojego profilu?
• Jak zbudować dobry funpage na Facebooku, który będzie angażował Twoich klientów i zachęci ich do korzystania z Twojej oferty?
• Czy warto się reklamować? Gdzie i ile wydawać?
• Jak zdobywać klientów z polecenia? Poproś o opinię i polecenie, czyli to co możesz mieć za darmo
• Inne narzędzia komunikacji marketingowej: e-mail marketing, promocje, eventy i inne
Oferta, która przyciągnie klientów
• Zanim skonstruujesz skuteczną ofertę, czyli jak działa mózg klienta?
• Elementy skutecznej oferty
• Czego szukają klienci, czyli o inspiracji, nawigacji i edukacji
Czas trwania szkolenia – 8h
Wielkość grupy – ok 12 osób
Szkolenie ma charakter warsztatowy i jest w 100% oparte o potrzeby osób zajmujących się zabiegami z zakresu medycyny estetycznej, bazuje na autentycznych przypadkach z branży estetycznej i stawia na wymianę doświadczeń w grupie
Joanna Maczka
Specjalizuję się w strategii marketingowej i komunikacji dla branży beauty i medical. Na co dzień wykorzystuję wieloletnie doświadczenie w marketingu, jakie zdobywałam zarówno w dużych międzynarodowych korporacjach, jak i dynamicznie rosnących polskich firmach, pracując między innymi dla takich marek jak NIVEA, Bambino, Semilac, Dermatic. Obecnie pracuję na co dzień z gabinetami zabiegów estetycznych, aby pomagać im się rozwijać.
Marketingu nauczyłam się pracując przez 20 lat na konkretnych przypadkach marek kosmetycznych, ale pomogły mi w tym studia MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Filologia Angielska na UAM w Poznaniu oraz Studia Europejskie na Uniwersytecie w Aveiro w Portugalii otworzyły mi szersze perspektywy, a dyplom Trenera Biznesu Akademii SET to tylko mała kropka nad „i”, która potwierdza, że kocham dzielić się wiedzą i umiem pracować z ludźmi.
Pasjonuje mnie marketing, psychologia społeczna, przywództwo i rozwój osobisty. Bardzo lubię gotować, a w wolnych chwilach wracam do dawno porzuconej gry na pianinie.